[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 12:23:34 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Valóban nem guszta látvány, de végül is egyfajta újraelosztás
> ill. reciklálás történik.
> Aki ebből él, hogy túrja a lomot és értékesíti azt, amit mások
> kidobtak, attól nem irígylem.

Á, nem ez a bajom vele, hanem hogy itt szobroznak, ordítanak befelé, és
rohadt nehezen tágítanak akkor is, ha határozottan mondom, hogy semmit nem
akarok sem eladni, sem odaadni. És ez lomtalanítás táján, ha van kint lom,
így megy egész nap nem egy napon keresztül, ebből rohadtul elegem van. Ha
nem megyek ki, akkor bejönnek. Hátakurvaéletbe, lövök! :-)

Volt, hogy éjjel dolgoztam, nappal szerettem volna aludni. Hát nem lehet
ilyenkor. Ha nem rakok ki semmit, annak az az előnye, hogy itt nem állnak
meg (vagy nem feltétlenül), valamint még az is, hogy mások nem hordják ide
a lomot. Képesek úgy is idehordani, hogy ne tudjak kiállni, vagy úgy
szétrámolni a guberálók, hogy ne tudjak kiállni. Ha meg ki tudok, és
elmegyek, mert muszáj, akkor látják, és már bent is vannak. Tehát még
elmenni se lehet itthonról ilyenkor.

Látod, van mit rühellnem a lomtalanításban. Lehet, hogy inkább fizetek a
külön lomtalanításért... Vagy amit lehet, a megfelelő helyre viszem.
Fémeket a méhtelepre, hasznáható ruhadarabokat ilyen gyűjtőkbe, stb-stb. A
nagy meló úgyis a belső lomtalanítás, a szétválogatás, rámolás, az meg nem
megy kampányszerűen az év egy adott napjára időzítve.