[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 15:23:56 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Nagymamámnak 96 évesen is kellett egy pöttyös, porcelán kisbögre,
> aminek már letört a füle is. Amíg élt, békén is hagytuk vele,

Ilyesmim nekem is van: egy zománcozott fél literes füles bögre, itt-ott
már hiányos a zománc. Meg régi kanalak. Az újakat nem csípem, mert nem
elég öblösek. Mintha sík lemezdarabbal kéne a levest kanalazni. (Később az
indokok nem fognak számítani. :-) )

> Abban nyugodt lehetsz, hogy az utódok majd megoldják, de akit már
> életében kirángatnak a gyökereiből, hamarabb pusztul

Ezt értem, de az, amit én felhalmoztam, már túlzás.
Régen láttam programot számítógéphez, valami clean sweeper vagy mi volt a
neve. Azt tette, hogy kilistázta vagy akár le is törölte azokat a
fájlokat, amikhez valami jelentős idő alatt nem nyúlt a gép. Hogy aztán
ezt ma egy xp-vel meg lehetne-e tenni, azt nem tudom, de az elv érdekes.
Vannak dolgok, amik évek óta ugyanott vannak, már el is felejtettem, hogy
vannak egyáltalán, ezeket kell átgondolni, kiselejtezni, ha amúgy
felhasználhatatlanok a közeljövőben. Sok elektromos anyagom is van, pl
porcelán biztialjzatok, régi egyéb holmik, amiket már sosem építek be
sehova. Aztán jó papírdobozok sokféle méretben, mert nem dobtam ki
csomagolásokat, hogy "kellhet az még", és iszonyú helyeket foglalnak.
Rozzant bútorok... a jóég tudja, miminden. Akadályoz abban is, hogy bármi
építés jellegű melót megcsináljak, ha mégis kedvem szottyannak valamit
moccanni. Minden mozdulat előtt, bármihez is akarok fogni, rámolni kell.
Ez tarthatatlan. De a probléma megoldása meg elég húzós, de majd... :)