[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala? ( 400Hz )

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2008. Okt. 10., P, 15:26:38 CEST

       Bocsi, csak erről jutott eszembe: anno 2002-ben Taszáron szolgáltam.
Láttam világbajnok 50Hz/400Hz frekveciaváltókat ( a lokátor 400Hz-ről
ment ). Orosz csodagép: teherautó utánfutó, rászrelve egy 50Hz-es
szinkron villanymotor,
ami egy 400Hz-es szinkron generátort hajt. ;-)
       Persze akkoriban, amikor ez készült - gondolom - ez volt a
csúcstechnika.
A dolgát tudta. És talán 20-30 éves volt 2002-ben és mégis működött.

       Üdv.: Horváth Zsolt