[Epitesz-barkacs] szimmering nyomási oldala?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 17:10:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a porcelán bizti aljban az E27-es vagy az E14 menet van, (mérettől
> függően) porcelán lámpafoglalatként stabilabb, mint a mai porcelánok
> :-)

Na de nagyon ronda, érintésévdelmileg elfogadhatatlan, és nem rugós a
középső érintkező. :-)

> nem szoktál ilyenekbe rakni alkatrészeket, jól rendezhető

Nem, mert nagyok, és ha megraknám akár félig, nem csak én nem tudnám
megemelni, de az anyaga se bírná. Ruhaneműkre jó lenne, de azokat is
inkább kiselejtezném. Olyan baromi kevés ruhát használok már, annak is a
zöme munkaruha és kellékei, hogy értlemetlen a 30 éves holmikat őrizgetni,
főleg, hogy sose fogok belefogyni. :-)