[Epitesz-barkacs] dugodij

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 21:39:23 CEST

vajk fekete wrote:
> Ebbol a szempontbol nem jo pelda, de abbol a szempontbol igen, hogy
> egy ekkora vasrosban ha fent akarod tartani a varoson beluli
> autokozlekedes lehetoseget, akkor mindenkeppen autopalya kapacitasuva
> kell fejleszd a vaci utat, kerepesi-rakoczi utat, szentendrei utat,
> budafoki utat, soroksari utat, ulloi utat, kobanyai utat. meg amiket
> kihagytam. ja, es meg minimum a hungariat.

Hát ez lehet, bár valahogy van egy olyan gondolatom is, hogy mi a frászért
kellene annyi autónak, tehát embernek a belváros felé tülekednie? Hát
valszleg csak azért, mert ott vannak valamik, amik nem lakóházak. Nem
színház, mozi, mert annak nem kéne ekkora forgalom, tehát valami a
kereskedelemmel összefüggő dolog. Azt meg - szerintem - célszerű bent
korlátozni.

Az országos átmenő forgalom meg maradjon csak a külső gyűrűn, a mostani
M0-on, illetve ahogy tudom, nem csak terv, hanem sok helyen már vannak
szakaszok is, hogy nem Bp-en átmenő forgalom is lehetséges.

Egyáltalán, valahogy a vízfej szindrómától kéne megszabadulni.