[Epitesz-barkacs] olcsón jó vízhűtés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 12., V, 19:47:49 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.10.12. 18:29:41 +2h-kor írta:

> Ennek mi a lényege? MErt gondolom a venti ugyanúgy ott helyben zajong,
> csak 15 kilóval és 10 centivel bővebb lett a gép :-)

nem én csináltam ezt a ketyerét :-) csak megtaláltam a neten :-)

http://mono.uw.hu -n a "radiátor" részben így ír:

"Szívem szerint én a külső radiátoros megoldás híve vagyok, mivel én főként zajcsökkentés és nem tuning miatt használok vízhűtést. Ez az elv viszont a lehető legkevesebb ventilátor alkalmazását engedi meg, ezért én így oldottam meg a hőleadást":

itt van a kép

"A képen - ill. a gépemen - egy LADA hűtőradiátora van, mely kiválóan alkalmas ventilátor nélkül is egy jelentős hőt disszipáló processzor és videókártya hűtésére. Mivel felülete a fenti képen látható fűtőradiátorénál nagyobb, lamella kialakítása nem olyan sűrű, így nem feltétlenül kell a hőt elvezető közeg sebességét növelni"

egy akvárium vízkeringetővel, venti nélkül oldja meg a srác