[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 13., H, 17:57:25 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Lehet tudni mi lesz ennek a funkcioja, vag ymit fog tartani? En nem
> biztos, hogy biznek a talaj valamilyen teherviselokepessegeben. Godor
> asas, vasalas, betonozas a tuti sztem.

Két funkció: egyrészt sátor tartórúdjai lennének, másrészt kerítéshez
kéne.

Nem igazán félek a talajtól, mert elég nehéz volt a próbafuratot is
megcsinálni. Gödörásás? Persze, megy az is, jókora melóval, vésőgéppel...
gödrönként megvolnék fél nap alatt. :)

Ui: hogy van a legkisebb gyerkőc? (Magánban kérdeztem, de vagy elkallódott
az emil, vagy nem akartál rá válaszolni. Pedig tényleg érdekel. Mondja-e
még, hogy meeeee? :-) A rövid videón, amit a jómúltkor, a születésekor
belinkeltél (lehet, hogy másik listán) olyan aranyosan csinálta, hogy meg
tudtam volna zabálni. :-)