[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 13., H, 19:26:34 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Az nem tudom mennyire járható út, hogy a lyukba beleütsz passzentos fa
> hengert, a csövet a végénél asrokcsiszolóval megélezed, és a fába
> beleütöd, hogy belehasítsa magát, beleszoruljon. Figyelni kell a fa
> szálirányára, hogy ne vigye félre a csövet, sima hasogatott tüzifa is
> jó sztem.

Ez a módszer is megfordulat a fejemben, de ehhez valami jóféle asszem
diófára volna szükség, ami nem rohad el a talajban villámgyorsan. De
ezesetben inkább vékonyabb csőre szavaznék, és hosszában megfúrnám a fát a
csőnél kisebb átmérőben, ezzel irányítanám a hasadás módját is. Végülis
nem rossz, csak az a feltétele, hogy lehessen kapni olyan fát, ami kb
stimmel a likba.

Azóta még az is eszembe jutott, hogy a 2 collos pvc cső falvastagságát
megmérve 2,4mm, tehát 4,8-at adna hozzá egy ilyen felhasított cső a 60,5
mm-es vascsőhöz, tehát ha berakok egy ilyen felhasított csövet a lyukba,
és megpróbálom beleverni a csövet, vajon befeszülne-e, vagy még lötyögne?
Mivel ez elég egyszerű, lehet, hogy kipróbálom.