[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Okt. 14., K, 10:04:04 CEST

jhidvegi írta:

> Persze, tengervízben. :-) Azt a fát kell használni, amit a kertészek is,
> amiket kapni lehet, hogy pl lépcsős kertekben a szinteket elválasszák.
> De nemrég olvastam valamelyik weboldalon erről (mintha valami
> fakerítéses oldal lett volna), hogy vagy az akác vagy a dió az (nem jut
> eszembe, melyik), amelyik natúr is rengeteg ideig bírja a földben, de ha
> még meg is van kezelve nemtommivel, akkor akár 100 évig is.

Akác. Itt a kertben is ástam ki a földből akácrönköket, kb 2,5m
hosszúakat, egy régi pöce lett befedve vele, majd föld került rá, hogy
mikor nem tudom, csak azt, hogy már 10 éve legalább a föld alatt volt,
de az akácot csak kicsit meg kellett drótkefézni, ment rá a lenolaj, és
a lazúr, azóta az a homokozó pereme :-)