[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 10:52:30 CEST

Kormos Imre wrote:

> Miért baj? Csövet akarsz lerakni, nem? Annak pedig lyukas a közepe :)
> Én beleraknám a csövet a lyukba, öntenék bele egy lapát szárazbetont,
> kicsit megemelném - megráznám a csövet és nagyon óvatosan
> meglocsolnám. Szerintem ezt már csak feleslegesen túlbonyolítani
> lehet.

Ne csináld már!
1. nem a cső belsejét akarom kibetonozni. :-)
2. Nem fog a cső körülötti 4-5 mm-es résbe felhatolni a beton,
3. a kapható szárazbeton nem önthető be a résbe fentről sem, mert a zöme
nagyobb szemcsékből áll.
4. lehet, hogy nagyon nehezen szedhető ki, miközben a rugalmatlansága
miatt akár lötyögősre is lazulhat.