[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 14:39:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> muszájnak nem muszáj, de pl. egy csónakházban nyitott erkélyen
> volt a padlódeszkázat megolajozva, az általam észlelt állapotban
> már 20 éves volt

én ezt mind elhiszem, de valamiért irtózom az olaj olyasmi alkalmazásától,
ami nem kenőanyag vagy más gépészeti alkalmazás, meg hűtő-szigetelő anyag
villamos berendezésben. Tudtommal ma már elég komoly vízbázisú tartósító
anyagok vannak. És sztem használják is, de nincs akadálya pluszban is
használni. Végülis csak gomba- és más, a talajban előforduló, a fát
kajálni akaró mikro- és kevésbé mikroorganizmusok ellen kell megvédeni. A
talaj szervetlen anyaga nem bántja a fát.