[Epitesz-barkacs] sátor és rendelet Re: cso rogzites talajba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 14., K, 15:51:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.10.14. 15:10:30 +2h-kor írta:

> a mellékletben van
> 1. melléklet a 37/2007. (XII. 13.) ÖTM rendelethez

persze méretokokból lehet, hogy bejelentés nélküli is lehet(ne)
de
de az utolsó két pontnál hogyan fogod tudni bizonyítani, hogy még benne vagy a 180 napos határidőn belül, vagy már a 185. napon vagy, és akkor már bejelentési kötelezettség hiánya miatt megszívathatnak a
hatóságok, amikor csak akarnak
és
főleg a 6. pont miatt  évente 6 hónapig nem is használhatod :-(

III. A következő építési tevékenységek építési engedély és bejelentés nélkül végezhetőek:

4. a 10 m2 vagy annál kisebb bruttó alapterületű és 2,5 m vagy annál kisebb építménymagasságú, huzamos emberi tartózkodásra nem alkalmas vagy nem emberi tartózkodására szolgáló építmények (pl. állattartási építmény, vadetető, árnyékszék, mozgatható WC) építése,

6. az 50 m2-es, vagy annál kisebb alapterületű, ideiglenes (szezonális) jellegű, az év során legfeljebb 6 hónapig fennálló, levegővel felfújt vagy feszített fedések (sátorszerkezetek) építése,

15. huzamos emberi tartózkodás célját nem szolgáló, beépítésre nem szánt területen méretkorlátozás nélkül, beépítésre szánt területen a 100 m2 vagy annál kisebb alapterületű és 6 m vagy annál kisebb építménymagasságú, idényjellegű (szétszedhető), az év során legfeljebb 6 hónapra felállított üvegház vagy fóliasátor építése,