[Epitesz-barkacs] insta stick

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 09:50:18 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A fölső szélén pár tiplivel, fakötésű alátéttel rögzítették, de
> nincs a falhoz ragasztva. Szerencsére nem túl érdekes, mert
> talajszint alatt lesz, vagyis a megtámasztja a föld, nincs gond
> mechanikai rögzítésre. Ez az alsó sor persze zártcellás hab lesz.
> Szerintem ezeket az oldószeres varázslásokat inkább kihagyom.

Ezek után én is kihagynám. Viszont akkor javaslom, hogy ne a cím szerinti
ragasztót használd, hanem a purhabot, ami felületi hibákat is kiegyenlít,
és teljesen le fogja zárni a hablemez alsó szélét is a talajvíz elől, nem
tud bejutni a szigetelés és a lemez közé. Sőt, a lemez széleire is
nyomhatsz egy csíkot (a még nem odarakott oldalélére), és így nekinyomva a
már lent lévőnek, ott is tömíteni fog.

(Ha tök bizalmatlan vagy a purhabbal szemben, ezért ezt sem alkalmazod,
nem sértődök meg! :-) )