[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 15., Sze, 12:33:56 CEST

Nekem azt mondta a bádogos, hogy nedves közegbe a bükk az igazi, az nem
szívja fel a vizet és nem deformálódik. Ezért készítették a régiek a
szitákat, szerszámnyeleket bükkből, de úgy, hogy hasítva és gőz alatt
hajlítva, hogy ne vetemedjen.

Többen is írtátok, hogy a beton védi a vasat a korróziótól. De miért, amikor
a beton kapillárisan húzza fel a vizet a földből?

Gábor