[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba /akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 15., Sze, 13:06:26 CEST

Az a telek, amit most meg fogok venni, tele van akáccal. Csak ki fogom
vágni, hagyom száradni, és meg lesz a kerítés oszlopanyag. Tényleg, a
gyökerét hogyan lehet kiszedni a földből? Ezek olyan 5-10m-es akácok, a
törzsük még nem annyira vastag. Kiásni nem szeretném egyenként, többszáz
darabról lehet szó. Ki tudom húzni valahogy személyautó vonóhoroggal, vagy
csak tönkrevágnám vele a kocsimat?

Gábor