[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 14:28:38 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Hat igen, csomo ilyen "ezt miert nem en talaltam ki" talamany van a
> piacon, amibol sokan a Maldiv szigeteken nyaralnak. Nem is sajnalom
> toluk...

Én sem. Engem csak az bosszant, hogy miért nem jöttem rá házilagosra. Én
biztos nem gazdagodtam volna meg belőle, mert ahhoz sokkal többminden
kell, amit én valszleg nem tudok. Üzemet létrehozni úgy, hogy engedjék
is... ez nem az én műfajom. Az utólagos (igen enyhe) bosszankodás tárgya,
hogy végülis megcsináltam, egy lépésre voltam tőle.

Persze végülis a betonfalat is úgy csináltam, hogy az is elég gyors volt,
szintén csúszózsaluval. Mendegéltem körbe-körbe, és mire körbeértem,
megkötött bőven. Volt, hogy napi 3 m3 betont bedolgoztam mindennel együtt,
tehát zsaluzás, betonkeverés, odahordás, bedolgozás. De az átlag inkább
másfél-két m3 volt. Cserébe nem lett valami nagyon sík a felület, de most,
hogy úgyis purhabos hungarocellt kapott kívül, és még kap, hát el lettek
tüntetve az alakhibák.