[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 14:31:55 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Mindig tanul az ember...

Jobb később, mint soha. :-)

> Na itt rontottam el. Meg ott, hogy földnedvesnél folyósabb volt. Én
> vártam egy napot, majd nagy nehezen kivertem a zsalut, fölraktam, újra
> kiékeltem, és ment tovább. No meg a zsalu is pontatlan volt...

Ha csak jóval kevesebbet, talán 1-2 órát vártál volna, könnyebben feljebb
tudtad volna húzni.

> Zsalukő nem játszott, mert minimális falvastagságot akartam.

Attól függ, hol van ez a vízóraakna, nem biztos, hogy célszerű nagyon
vékonyra csinálni. Én pl most azon filózok, hogy ha bejön egy teherautó,
vajon kibírná-e. Én csak 10 centi vastagra csináltam. A fala valszleg
igen, de a födémje már lehet, hogy necces, az is csak 10 centi. De van még
lehetőség erősíteni.

Az autóval rendszeresen ráállok, azt tutira kibírja. De egy 10m3 sóderrel
megrakott kamaz vagy hasonló géptől jó eséllyel beszakadna.