[Epitesz-barkacs] insta stick

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 15., Sze, 16:30:32 CEST

hat erre gondoltam. annak a ragacsnak nem kell rugalmasnak lennie, hanem a szerkezetet kell megjavitani hogy ne mozogjon, legyen merev.

pl a faipari ragasztok nagyon nem reskitoltoek, ha nem illeszkedik komoly feluleten a ket ragasztando dolog, akkor vekony furnerral, forgaccsal fel kell pakolni.
amit latsz boltban palma-fa felirattal, az erre valo, de ha nem illeszkedo tiszta fa feluleteket ragasztasz, akkor soha nem lesz jo.

vajk