[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 21:09:39 CEST

Kósa Tibor wrote:

> Ezután rögtön feljebb húzod a zsalut annyival, hogy még megálljon, a
> surlódás megtartsa. Elmész, megiszol egy sört
>
> És ezt ugye ismételgetni kell, míg fölérsz talajszintig :-)))

Na igen. Mire felér, már lehet, hogy ferde lesz az egész, ha túl mélyről
indult. (A sör ugyebár).

Én rekkenő hőségben csináltam, és amúgy se vagyok sörös, aznap megvolt.
És még az is az érdekessége, hogy lehajlítottam közben betonvasból
lépcsőfokokat, és a még elég friss betonban nem volt nehéz kikapirgálni a
lyukakat, amibe beletologattam. Kis utánacementezés/betonozás kiskanállal
:-), és kész is lett ez is.