[Epitesz-barkacs] megdobbento

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 15., Sze, 22:20:55 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> korábban írtad, hogy furcsán fogalmazok néhanapján...
>
> 5 évvel ezelőtt egy agyi infarktus után írni és beszélni nem tudtam,
> (illetve eltérő módon: szív -> motor , erek -> kábelek, agy ->
> processzor, memória, stb )
>
> szóval sajnos ma még neha elszúrom :-(

Á, ez nem olyan, ez csak sima értelmezés. Neked alig van ezzel bajod. Sok
tökegészséges fazont eszetlen hibákon lehet rajtakapni, és még
ragaszkodnak is hozzá. Van egy olyan (itt többen ismerik), aki még azt is
megfogalmazta, hogy csak pénzért hajlandó helyesen írni. :-) Hát azóta is
fáj a hátam, mert bizony dobtam egy hátast.

Nos, ahhoz képest ez a kis értelmezési finomság igazán bázsáteeeel.