[Epitesz-barkacs] lomexben jártam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 16., Cs, 09:33:12 CEST

Erdos Zoltan wrote:

> ezt mar erdemes lenne valami musorral modulalni :-)
> csak a vevok nem tudjak ezt a hullamhosszt

Szerintem ezt még nem érdemes, de láttam egy lézervágót, aminek a CO2
lézercsöveihez egyszerű módon modulált 2MHz-es táp volt szervírozva. Azzal
már lehet mit kezdeni! :-)

(Amúgy halál érdekes móka egy ilyen lézervágó. Majdnem kedvem szottyant
házilagosan nekiugrani a lézercsőnek. Sokan simán megoldanák az
asztalmozgatást meg alakprogramozást, arra már láttam projekteket az
elektro-n. Ez a lézeresdi meg szinte tiszta tesla trafó elvnek tűnik. És
szintén fetekkel csinálják. Utánaolvastam, elég széles körben
kísérleteznek világszerte házilagos ilyen-olyan lézerekkel hobbi célból,
hogy egyáltalán előállítsák, nem lézervágás meg hasonló okokból.)