[Epitesz-barkacs] megdobbento

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Okt. 16., Cs, 09:55:48 CEST

nem kell ahhoz vaknak lenni, hogy valaki periferiara szoruljon.
van kuncsaftom, ahol bermunkaban mechanikus merosmuszereket (nyomasmero,
stb) raknak ossze sokezres szeriakban otthon bedolgozokent.
hogy valami penz is legyen belole, a legtobb helyen a csalad apraja
nagyja a nagyi adoszaman dolgozik..

raadasul ami nekunk betesz (arfolyam) az a bermunkas cegnek jol jon..
nem tudom, melyik ujjam harapjam..