[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba /akác

ki vala kivala at vipmail.hu
2008. Okt. 17., P, 11:10:01 CEST

  Sziasztok!   A sok infótokat csak olvasgatom, látom kreatív a csapat... Akác írtásában azonban én is tudok segíteni:   3-4 furat a fatörsbe (10, 12 mm átmérő) ferdén lefelé bele Medalon, a siker garantált! Az akácnak nem elegendő a levelén felvett anyag és ez a totális gyomírtó csak zöld részen szívódik fel   Tibor -- Eredeti üzenet -- Feladó: Mágus Bérprogram Demo<magus.demo at dpg.hu> Címzett: Amatőr építészek és barkácsolók klubja<epitesz at lists.javaforum.hu> Elküldve: 2008. október 16. 20:52 Tárgy : Re: [Epitesz-barkacs]cso rogzites talajba /akác Kósa Tibor <ha1us at t-online.hu> 2008.10.16. 20:27:20 +2h-kor írta:> ez a téma nálam is aktuális most, van egy nemkívánatos fa, amit diszkréten> át kéne segíteni a túlvilágra. Az árnyék és a rengeteg hulló levél a> probléma. 80 éves tulaj, valahogy úgy kéne, hogy kívülről ne látsszon.> Tudom, nem való, de nekem jutott a feladat, nincs semmi ötletem...az utcai fronton 2 fát telepítettünk, egyszercsak elkezdett sorvadniegy kis gázolajjal locsolták meg a töveket_______________________________________________Epitesz mailing listEpitesz at lists.javaforum.huhttp://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz

Regisztrálj októberben Indamail postafiókot, és nyerj egy iPodot!

2 GB tárhely, testreszabható működés és megjelenés.

Indamail.

http://indamail.hu/nyerj_ipodot