[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba /akác

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Okt. 17., P, 12:21:35 CEST

ilyen van nekem is. elolvastam az utmutatot, betettem a szekrenybe, es azota nem mertem kinyitni.

az a lenyege, hogy egy novenymereg. nem megdoglik a levele ha rafujod, es level nelkul meghal a noveny. hanem felszivodik, szetmegy az egesz novenyben, es a noveny mint eloleny megdoglik. csak be kell juttatni a nedvkeringesebe es kesz. levelen is felszivodik persze, ugy a legegyszerubb.

vajk