[Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba /akác

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 17., P, 12:35:02 CEST

Hátborzongató...

Gábor

  ----- Original Message -----
  From: vajk fekete
  To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja
  Sent: Friday, October 17, 2008 12:21 PM
  Subject: Re: [Epitesz-barkacs] cso rogzites talajba /akác

  ilyen van nekem is. elolvastam az utmutatot, betettem a szekrenybe, es azota nem mertem kinyitni.

  az a lenyege, hogy egy novenymereg. nem megdoglik a levele ha rafujod, es level nelkul meghal a noveny. hanem felszivodik, szetmegy az egesz novenyben, es a noveny mint eloleny megdoglik. csak be kell juttatni a nedvkeringesebe es kesz. levelen is felszivodik persze, ugy a legegyszerubb.

  vajk