[Epitesz-barkacs] pince szigeteles

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 20:26:13 CEST

On 17 Oct 2008 at 20:14, Erdos Zoltan wrote:
> pedig szep lehetett hajdanan. korahoz kepest igencsak korszeru
> elrendezes, kialakitas, jobb szerkezettel meg mai szemmel is ertekes
> lenne. en meglattam benne a jovot, hogy lehetne atalakitani, de sajna
> nincs 30 millam megvenni es felujitani
Sajnos ez egy jelelgzetes tulajdonos típus. Számára érteket
képvisel e elsősorban érzelmi alapon - a felépítése óta nem
tatarozott, elöregedett épület, elvégre ebben élte le az életét.
Az ilyenek szokták 5-10 évig árulni az irreális áron önértékelt
ingatlanukat.
Ritkán lehet meggyőzni arról, hogy ha ma nem kap érte 30 mFt-t,
csak 22-t, az ugyanannyi, mintha még 5 évig árulja és akkor
megkapja a 30-at.
Sajnos kénytelen leszel másikat keresni :-(
Pedig az nagyon jó, ha az ember meglátja a fantáziát egy
épületben.

üdv

szepygab