[Epitesz-barkacs] Golyóspumpa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 17., P, 20:50:22 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.10.17. 20:11:40 +2h-kor írta:

> Annyit szerintem bármi kibír

> Miért nem a rugót gyengíted, ha sok a záróerő? Ha pedig kevesebb
> lesz, tömören fog zárni? Nem fog szivárogni?

a fém szelepek közül a
YORK réz, rugós visszacsapó szelep (műanyag csappantyú)
amit  ár/érték szerint választanék

ez a rugóerő / tömör zárás  aránya még csak "gondolati szinten"
van bennem, mert 6db szelep vásárlása előtt állok

rajzok alapján úgy néz ki, hogy szétszedhető, de még nem szereltem szét,
pedig ilyet szereltem be a búvárszivattyúba is

hát még tipródok keményen :-)