[Epitesz-barkacs] pince szigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 21:44:08 CEST

Kósa Tibor wrote:

> le leszek baszva megint, tudom...
> Nadehát urak: helység és helyiség között van különbség, könyörgöm...

:-) Na akkor én is: Ragozás:
Én könyörgöm, te könyörgöl, ő könyörgik.... Vagy nem? :-)
A többiben igazad van, de már annyira keverve használják, hogy lassan
másodpercnyi fennakadás után túl is lépek rajta. El tudom képzelni, hogy
az angolok mit ki nem kell, hogy álljanak, amikor a világ minden részén
úgy-ahogy beszélik a nyelvüket.

Kicsit az eredeti témára visszatérve: azért a lemezbeverős meg egyéb
drasztikus módszerek nélkül is van esély a víz és a hideg kizárására egy
szuterén esetén. Attól függ, milyen a talajvíz max szintje, a talaj
szerkezete. Ez egy szerény mélység, simán el tudom képzelni, hogy egész
jól kizárható a talaj eredetű víz. Nem minden környék olyan, hogy tocsog.

Zoli, ha érdekelnek a részletek, magánban megírom, mert a listán már
megírtam régebben. Ha a kéró ára eleve olyan, hogy szóba se jöhet, akkor
nem érdemes, nem a víz-hőszigetelés az akadálya a vásárlásnak.