[Epitesz-barkacs] pince szigeteles

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Okt. 17., P, 22:21:51 CEST

megneztem alaposan.
jellemzoen a keruleti falak belso, also oldala dobja a vakolatot, es kb
a kulso talajszint feletti 10 cm-ig, tehat szamomra egyertelmu.
a belso fofalaknal sem tapasztalhato szamottevo nedvesseg, visoznt
minden helyiseget alhato dogos szag ul meg, amitol azert jo lenne
megszabadulni..

es persze egy ilyet jol kifuteni sem egyszeru es olcso feladat.