[Epitesz-barkacs] egy átkötés kellene

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 19., V, 05:04:22 CEST

Azt hiszem, motoros útváltónak hívják. Ez egy 'T' elágazás, vagy egyik
irányban folyik a víz benne, vagy másikban.
Valami ilyesmi:
<
http://www.gepeszbolt.hu/index.php?osCsid=558e1194f5cdc5cd2b6d5aff680d8f6b&cPath=127_136_898_968 >

Úgy emlékszem, a Honeywellnél láttam egyutasat motorral együtt kb. 8
ezerért. De vannak a nemmotoros változatok (talán ez a szolenoid?), mint pl.
a mosógépek beeresztő szelepe. Ezekből persze kettő kellene, lehetőleg 1
alaphelyzetben nyitott és 1 zárt.

Gábor