[Epitesz-barkacs] egy átkötés kellene

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 19., V, 08:13:01 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.10.19. 05:04:22 +2h-kor írta:

> Azt hiszem, motoros útváltónak hívják. Ez egy 'T' elágazás, vagy egyik
> irányban folyik a víz benne, vagy másikban.
> Valami ilyesmi:

köszi, ez az "útváltó" szó (is) hiányzott a szókincsemből

hát nem csoda, hogy nem könnyű megtalálni a szókombinációkat: :-(
és a találatok nagy része is csak "általálat", mert a netes keresőmotorok
találatait is hozzáveszi :-(

-------------
3 járatú segédérintkezős motoros útváltó szelep
Méret: 3/4  - 1

"motoros útváltó"  1 találat   http://www.solar-napkollektor.hu
-------------
"thermomotoros útváltó" 2 találat:

3 járatú segédérintkezős thermomotoros útváltó szelep
Méret : 3/4

http://www.solar-napkollektor.hu

3 járatú segédérintkezős thermomotoros útváltó szelep
beállított hőmérsékletre irányt vált.
  Méret : 3/4”     tartályok közötti irányváltáshoz                                24.000 Ft
http://www.olcsorezsi.hu/index_elemei/Page387.htm
---------------

> http://www.gepeszbolt.hu/index.php?osCsid=558e1194f5cdc5cd2b6d5aff680d8f6b&c
> Path=127_136_898_968 >

"motoros kétutu" 1 találat
"kétutu keverőszelep" 1 találat

AVM3NA25 motoros kétutu keverőszelep, 100.468,- Ft, indi----0833---99.
AVM3NA32 motoros kétutu keverőszelep, 111.718,- Ft, indi----0833---99 ...
http://www.delta-t.hu/m_szelep.htm

és az árak is érdekesek
AVM-3 kétutas keverőszelep. DN 25. 151.200,-.  <<< kétutu-ként 100.468 egy másik helyen
--------------
találtam egy tervezési leírást ( 1 találat )

Tervezési segédlet
Tulajdonképpen egy motoros kétutas keverőszelep, amellyel az előremenő fűtővíz
tömegáramát lehet. megosztani a két fűtőkör között. ...
http://www.saunierduval.hu/tervezesik/IsofastTS20080601.pdf

akkor ez felfogható úgy is, hogy egy forró tartály és a hidegvíz keverése pl. zuhanyzáshoz?
--------------
a "termosztatikus keverőszelep"  97 találat

talán ez válasz is a kérdésemre:

Termosztatikus keverőszelep forrázás elleni védelemmel, TM200A TM 200 termosztatikus keverőszelep vízhőmérséklet szabályzásra alkalmazható,
az alábbi feladatokra: - A melegvíz hőmérséklet központi szabályzására, ...
http://www.honeywell.hu/catalog-ecc/ecatdata/pg_tm200.html

"thermosztatikus keverőszelep" mindösssze 4 találat

ESBE három és négyjáratú motoros és thermosztatikus keverőszelepESBE három és négyjáratú motoros és thermosztatikus keverőszelep.
http://www.poly-mix.com/aruhaz/kategoriak/futesi_szabalyzas_(esbe.html

"kétjáratú" -t találtam 85-öt

V136 Kétjáratú szabályzó szelep PN16, DN15/25V136 Kétjáratú szabályzó szelep PN16, DN15/25 ... Szelep típus, Kétjáratú szelep
 Anyagok, bronz RG5 ház, rozsdamentes szelepszár ...
http://www.honeywell.hu/catalog-ecc/ecatdata/pg_v136_homes.html