[Epitesz-barkacs] egy átkötés kellene

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 19., V, 14:01:52 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.10.19. 12:23:33 +2h-kor írta:

> Ez a szó használatos a pneumatikában/hidraulikáknál is.
> Azt a mosógépes dolgot nem vetném el, bár kérdés, hogy mennyi időre kell
> utat váltani. Gondolom tartós üzemre ezek nem jók, túlmelegszik a tekercsük,

télen állandó üzemre

valahogy olyat szeretnék megoldani, hogy egy hagyományos kazán is beleférjen a
pufferelésbe, és a visszatérőt (pl. 30 fokos) és az esetleg  forróbb vizet (pl. 80 fokos)
arányosan keverve jöjjön ki az előremenő (pl. 45 fokos)

kb. úgy, mint egy fürdőszobai "keverő automata", csak nem a 3/8-ad colloshoz,
hanem a 3/4 - 1 collos méret kellene

> esetleg sokat is fogyasztanak. A motoros szelep az úgy marad, ahogy hagytad.

ez tetszik

> Illetve a Honeywellnél ahogy nézelődtem, az egyikhez oda volt írva, hogy
> áramszünet esetében zárt helyzetbe kerül.

no, akkor ezt kerülném, egy vegyes kazán ilyentől (szerintem) akár szétrobbanhatna