[Epitesz-barkacs] döglött villanymotoros kérdés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 20., H, 22:15:52 CEST

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.10.20. 21:52:30 +2h-kor írta:

> Leégett?

gyakorlatilag igen, max 5 percig bírja, akkor felforrósodva a tekercs belsejében levő
hőbizti kikapcsol,

a víz elérte a villanymotor tengelyét, a víz a fél tekercset eláztatta
(a szomszéddal közös kútba egy 100e Ft-os búvárszivattyút engedett le - látva,
hogy már 15 éve szivattyúzok - és az a nagy vízkivétel megmozgatta a kút körüli
eliszapolódást, és másfél méterrel emelkedett a korábbi 15 év alatt stabilizálódott
szintet)

( igazából nem haragszom a szomszédra :-) )

> Szerintem a), mert a b) kivitelezhetősége nekem kétségesnek tűnik....
> Lehet hogy kinyomható, de mi van ha nem, pl. alakzáró bemarás vagy recézés
> van a tengelyen?

köszi, meggyőző érv

(pláne, hogy lakatosüzemi kéziprésem nincs, pl.
olyat láttam, hogy kb 2 méter magasságban a függőleges préstengelyen egy kb 2 tonnás
lendítőkerék van )