[Epitesz-barkacs] Klimas futes: helyzetjelentes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 12:39:20 CEST

Szervusz Szépygab!

> iparosok tobbsege alkalmatlan az onallo (netan kreativ)
> gondolkodasra.
> Meg hat kockazatot sem akarnak vallalni. Barmire mondhatjak, hogy

Én is meglepődtem, amikor az asztalosnak, aki ablakot is csinál
(nekünk is), azt mondtam, hogy szeretnék forgóablakot, van is hozzá
Roto vagy GU vasalat. Azt mondta erre, hogy nem fognak bele, mert
utoljára házgyári ablakot csinált forgót, és azok rosszak, meg nem
ismeri a vasalatot. Pedig ha adnak egy marógépet és időt, rajz alapján
én is ki tudom sakkozni, hogy mit hova, mert épp elég hasonló
geometriai problémát láttam már a házon. Amikor résszellőzést
biztosító vasalatról beszéltem, arra a külön bemart hézagra gondolt
alul vagy felül... pedig ő értelmes ember, bútort nagyon szépet
csinál.

szia: Balázs