[Epitesz-barkacs] Klimas futes: helyzetjelentes

Tanács Dávid tanacsdavid at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 12:40:06 CEST

szepygab at gmail.com írta:

> Archimedesi csavarral, és a hamu is úgy jön fel a pincéből.
> Állítólag oly kevés hamuja van, hogy akár vödörben is felhozható.

Hmm. Nem is rossz. Mar latom magamelott a komplett
szallitoszalagrendszert a padlason, hogy kivul, ahol teherauto meg tud
allni, elmenjen a benti sarokba. :) Bar lehet, hogy egy termenydaralo
szeru 'porszivo' is megoldana gondot. A padlasrol meg egy 110-es
szennyvizcso a kazanhoz, azon jon lefele. :) Hah! Ernek az otletek, csak
aztan fel fogok ebredni...