[Epitesz-barkacs] Klimas futes: helyzetjelentes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 12:45:29 CEST

On 22 Oct 2008 at 12:38, Hofferek Attila wrote:
> Beteg a diofa, vagy miert nem lehet asztalossnak eladni?
Tapasztalatom szerint a faval dogozok betegek :-(
Nekem volt egy kivagott cseresznyefam. Kb. 50 cm atmeroju,
egeszseges torzzsel. Ajandekba sem kellett senkinek, csak elvinni
kellett volna.
Mindenki az orrat huzta, hogy gatterezni kene, meg nagy es nehez,
meg minden kifogas volt. Sokkal egyszerubb megvenni a kesz
fureszarut, sirni a dragasagan, es jol kifizettetni a
megrendelovel :-(
Vegul odaadtam a szomszednak, aki fel fogja fureszelni es
eltuzeli :-((

udv

szepygab