[Epitesz-barkacs] Mar zsaner

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 22., Sze, 20:12:27 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem ha körülnéznénk az EU-ban vagy akár a világpiacon,
> biztos találnánk rengeteg áramforrás gyártót.

Hogyne, de mind mást csinál, mint én. :-)

> Az ilyen kis cégek a többi kis cégből élnek, akik nem járnak
> utána nagyobb körben, vagy nem éri meg nekik távolról vásárolni.

Nem beszélve arról, hogy van nekik valami öreg roncs, amit semelyik gyártó
nem csinálna meg működőre. Ezen kívül vannak néha felhasználói igények,
amiket a gyártók vagy hajlandók kielégíteni vagy nem. Ilyenkor megint a
kis cégek jönnek be a képbe.

> Ezért maradhatnak fenn a kis cégek, még ha vért verejtékeznek is
> közben.

Meg azért, mert zömmel nem csak gyártanak, hanem szolgáltatnak.

De a lényeg, amit mondani akartam, hogy ha valahol egy ládikán talál
valaki egy zsanért, amit még az öreg Pistanéni nagypapája készített a
falusi kovácsműhelyében, ugyanolyat tutira nem kap sehol.