[Epitesz-barkacs] lépcsőházi klímakülső?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 23., Cs, 09:28:51 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pedig a külsőn is van egy kicsurgás kivezető cső

Szerintem csak lyuk van az alján. De hogy ezzel semmit nem csináltak, az
biztos.

Viszont érdekes dolgot láttam a minap a tv-ben: hűtőházakban
előszeretettel használnak klímákat, ha jól figyeltem meg. Simán kültéri
egységek voltak ott, ha jól figyeltem meg. Aztán lehet, hogy csak
hasonlít. Mindenesetre egy kültéri simán le tud hűteni egy nagyobb,
hőszigetelt teret akár -10 fokra is, vagy még lejjebb. Télen ez a hő jól
hasznosítható fűtésre.