[Epitesz-barkacs] egy komparátoros kérdés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Okt. 23., Cs, 12:14:43 CEST

Mikrovezérlőre 5 perc lenne megcsinálni a programot, még belső oszcillátora
is van, szóval 1 db 5 lábú alkatrészből meglenne, de még ennyi plusz
energiát sem ért meg nekem. Máskor inkább beállítom a mobilomat ébresztőre.
De mégjobb, ha lefekvéskor elindítom a töltést, felkeléskor leállítom :)
Lehet ezt még fokozni? :)

De hamár beraktam egy mikrovezérlőt, akkor azzal mérhetném a töltőáramot,
még az áramgenerátort is megspórolnám. De ha raknék rá valami hőmérőt, kész
lenne az intelligens töltőm. Ezzel viszont már eltökölnék annyi időt, amiből
háromszor megvettem a gyári töltőt. A kőr bezárult :)))

Gábor