[Epitesz-barkacs] aramlastan volt összerohadt vas-réz elemek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 25., Szo, 11:44:02 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> ha mar viznyomas, egy kerdes:
>
> tarolo toltest kene kalkulalnom. azaz adott csokeresztmetszet es
>   tarolo kobmeter mellett a feltoltes es leengedes idejet.
> valaki tudna iranymutato infokat?

Konkrétumokat biztos nem tudok írni, csak annyit, hogy nem csak a
csőkeresztmetszettől függ, hanem nyomások (feltöltésnél, ha hálózati
vízből történik), leengedésné hasonlóan, csak a nyomás helyett a
szintkülönbség fog számítani. Tehát hogy a leeresztő cső vége hova tud
lelógni.

Én nem kiszámítani próbálnám, hanem megmérni. Ehhez maga a tartály nem
kell, csak slagok, vödrök, stopperóra.