[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 25., Szo, 19:43:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor az jó helyzet :-)

Ha beépíted, azért mondd már el, mik a tapasztalatok!
Azt kéne megfigyelni, hogy eléri-e a műszer az 1,5m3/h-t (25
liter/percet), és ha az alsó szivattyúállásban alatta van, mit művel, mit
mutat, ha a felsőbe kapcsolod. Az lenne jó, ha a felsőben is alatta
maradna. Lehet, hogy az óra szerkezete belül simán bír többet is, de
áramlástechnikai okokból onnantól már nem az igazi, nem jól, nem hitelesen
mér.

Van nekem egy 1000A-es AC-DC lakatfogóm, de simán megméri a 2000A-t is,
sőt, még ennél többet is. És söntön eső fesszel ellenőriztem, hogy nem
hülyeségeket mutat. Járhatsz Te is ugyanígy ezzel a vízórával.