[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:47:13 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nagyon gagyik ezek a leeresztő csapok, nekem is több helyen
> meggyűlt vele a bajom :-(
> Nem tudod a földből átteni, mondjuk a vízaknába? Egy hollandival
> bonthatóan bármikor cserélhető kis szereléssel, ásás nélkül.

Hú, ez eddig eszembe se jutott. Elvileg lehetséges, majd szétnézek a
vízóra aknájában. Ehhez van közel. csak az a kérdés, hogy a vízóra
matatása nélkül jól megoldható-e.

De talán még akkor is jó megoldás lenne, ha kintről beviszem a csövet ide,
aztán innen ki a kerti csaphoz. :-) Úgyis át akarom helyezni eleve a kerti
csapot.

Köszi az ötletet!!