[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:49:04 CET

SirLeslie wrote:

> én is sokáig halogattam ám :-)
> De viszonylag hamar kiástam, a nehezebb része az alja volt, mert a
> nedves/sáros földet igenycsak körélmeny a talajszintre feltornázni.

Igazán nem is ettől tartok, mert hajlamos vagyok akár célszerszámokat is
kialakítani, hogy kényelmesen, állva tudjak felrakni földet. Inkább a
gödörben lent dolgozás az, ami aggaszt, úgy is mondhatnám, hogy fejenállva
dolgozás. :-) Alternatíva: akkora lób... gödröt is lehet ásni, hogy
kényelmesen is lehessen dolgozni, de ez meg ezért nagy meló.