[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 26., V, 08:52:36 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.10.26. 09:26:06 +1h-kor írta:

> Nagyon gagyik ezek a leeresztő csapok, nekem is több helyen
> meggyűlt vele a bajom :-(
> Nem tudod a földből átteni, mondjuk a vízaknába? Egy hollandival
> bonthatóan bármikor cserélhető kis szereléssel, ásás nélkül.

nekem is ősrégi vastestű volt, kénytelen voltam én is kiásni,
de ha már kiástam, rögtön "vízaknásítottam" vagy 20 éve

egyébként lehet (elég vastagfalú) műanyag hengert lerakni,
amihez 2 db gégecsövet raknak 2 oldalt az aljára
(valamilyen vízóraakna jellegű, árat nem kérdeztem)

meg eternit vízóraakna is létezik

szóval nehogy visszatemessed, ha már feljött a mélyből a föld