[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 26., V, 10:07:20 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.10.26. 10:45:48 +1h-kor írta:

> 3-5 ezerért kiássák bérmunkában.
> Persze HJózsinak van emelője, de kétlem, hogy a kerticsap mellett
> liftezgetné magát :-)

a)   soha nem lehet tudni :-)
b)  "adja Isten, hogy soha ne kelljen", de akár egy betegség, akár egy baleset
      akadályozni tudja az embert, vagy egy 120kilós embert a 60 kilós családtagja
      hogy tudná forgatni, nemhogy az emeletre felvinni

én már túl vagyok egy teljes baloldali bénuláson, és a feleségem 60 kilós, én meg 130,
hát mindent megtettem azért, hogy úgy-ahogy talpra álljak (de az ellenségemnek se
kívánnám)