[Epitesz-barkacs] fűtésmérés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 26., V, 10:24:51 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.10.26. 11:03:30 +1h-kor írta:

> ???? Van nekem ilyenem, erősebb is, de ez hogy oldja meg, hogy a gödör
> alján kell dolgozni? Nem a lemenés és feljövés a gond!

szóval a szűk helyen a betérdelés, és a térd alatti munka:

gondolj arra, hogy ha 80 centivel mélyebbre van ásva egy legalább 40x40-es
lukkal, akkor megmenekülsz egy  betérdeléstől, és állva ereszted be magad,
és karnyújtásnyi távon belül asztalmagasságban érzed magad

(gondolj arra, hogy a régi 18.sz. előtti agyagosok sem hasaltak a földön,
olyan lukat ástak maguknak, hogy a munkavégzést "asztalszintben" levőnek
érezték a talajfelszínen )

ha kell, lerajzolom