[Epitesz-barkacs] kútkondi

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 26., V, 13:37:45 CET

következő nyáron is lesz meleg, ezt találtam

http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_1435_9_ASC.html

kútkondi, zsiguli hűtővel
(#95433) makelele válasza fester hozzászólására (#95274)  Válasz • Jún 21, 2007

A kútból érkező víz 13 fokos volt amint a hűtőn áthaladva 3 méteres slagon kifolyva mértem 15-16 fokos volt.Tehát max 3 fokott melegedett miközben a venti tolta a hideget .Már amennyire ettől a vacak ventitől tellik.A víz mérése után azt találtam ki,hogy ha megcsinálom a kútkondit  sorban rákötök mégegy hűtőegységet.Szerintem ilyen melegben még az is hatásos lesz.És mégegy jó hír azoknak akik esetleg kedvet kaptak az építgetéshez:Az egész rendszer összfogyasztása maximális kihasználtsággal "csak"127 watt!!Szerintem amennyit hűt nem sok.A hőmérőt a venti elé raktam 22 fokot mutatotta rekkenő hőségben ahol ugye kb 35 fokos levegőt volt kénytelen lehűteni