[Epitesz-barkacs] ma a kútvíz 12,5celsiusos

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 18:00:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a helyi önkormi jegyzője az elsőfokú vízügyi hatóság, engedély
> kellene a fúráshoz,
> max. nem kellene vízhasználati díjat fizetni, mert a víz ottmarad

Á, szerintem egy 1 méter körüli mélységű gödröt, ami ráadásul nem is
nagyon széles, csak le van fedve, és megoldva, hogy ne omoljon be az
oldala, nem lehet se kútnak, se emésztőgödörnek vagy effélének nevezni,
nehogymá ehhez is kelljen engedély!

Lehet, hogy egy olyan gödör is megoldja a kérdést, amilyet pl
pincelejáratok elé szoktak ásni, és rácsot tesznek rá, hogy az autó azon
mehessen át. Tehát egy árokféleség, mondjuk fél méter mély, és 2m hosszú,
elég, ha csak 20 centi széles. Pl úgy is megoldható, hogy csak le vannak
rakva zsalukövek egy árokba, semmi betonozás, csak hogy mégis stabil
legyen. Aztán akár le is lehet fedni. Meg kell akadályozni, hogy
csapadékvíz is bejusson, és kész, ekkor sosem fog eliszaposodni.