[Epitesz-barkacs] ma a kútvíz 12,5celsiusos

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 18:22:24 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Egyébként nem tudom ha tisztítóműbe kerül, örülnek-e ha hígul? A
> megnövekedő mennyiség miatt hamarabb jut át a medencesoron,
> kérdés, biztosítható-e így is a megfelelő tisztítás

Akkor van jelentősége, ha a dunába kerül. :-) De a csatornában is van
jelentősége. Ha jóval töményebb lenne a szennyvíz, mint amilyen, vagy
tömíteni kéne a csatornákat, vagy meg lehetne dögleni az utcán a bűztől.
Néha, szélcsendes időkben esténként, amikor az emberek fürdenek,
mosogatnak... séta közben elég penetráns szagok jönnek a csatornafedelek
kis lyukából is. Ezért már-már kerülgetni is szoktam ezeket ilyenkor. Ha
már van kis légmozgás, már nem is érezhető. Ha viszont ugyanez az anyag
tizedannyi vízzel menne lefelé, háááát...