[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 13:31:35 CET

On 28 Oct 2008 at 11:17, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> A többréteg~n csöveknél is szükséges lenne tehát egy olyan
> közbetét, amelynek a segítségével megoldható lenne az egyenpotenciálra
> hozás. A kockázathoz képest néhány bekerülési ára elhanyagolható.
Szerintem Ő akar valami ilyen csodát forgalmazni, és most kezdi
csinálni hozzá a piacot.
A fém (réz) fittinges rendszereknél külön műanyag gyűrűnek
ütközik a cső vége, hogy az alubetétet elszigetelje a réztől, ne
legyen elektrokémiai korrózió.
Amúgy is kedvelem a kor technikai színvonalától elmaradó
szabályokat. Az eph-ba (elvileg) ma is kötelező bekötni a
zuhanytálcát, kádat. Kár, hogy ma már mindegyik szigetelő
anyagból készül.
A réz gázvezetéket meg le is fogom Ohmozni. Gumigyűrűkkel
tömítenek a préselt fittingjei. Tekinthető-e üzemi
összeköttetésnek, vagy bilincsekkel és vezetékkel hidaljak át
minden idomot?

üdv

szepygab